All at once, I had it all

Tillbaka-titt | 29 Aug, 2012 kl 00:40

Augusti 2011: Åkte på språkkurs till Benalmádena, Spanien, i 3 veckor. Träffade vänner för livet, såg många sevärdigheter, lärde känna jättemånga nya människor, fick större perspektiv pålivet, fick lära känna Spanien lite djupare (bodde ju i värdfamilj och gick i spansk skola), åt spansk mat i tre hela veckor. Om jag mådde bra!

 
Januari 2012: Jag och min vän försökte göra det bästa av vintern, den dagen kommer jag ihåg än idag, hihi. Hade myskvällar i lägenheten, med skräckfilm och allt, haha.
 
 
Februari 2012: Gjorde något helt olikt mig och deltog i skolans dansshow. Det var verkligen en upplevelse. Tränat hårt, adrenalinet innan man kliver in på scen. Och alla människor man samarbetade med! Åter igen, nytt folk.
 
April 2012: Myskvällar med tjejkompisarna! Det var det ofta. Alltid lika trevligt, bringer glada minnen.
 
April 2012: Valborg får vi minsann inte glömma. Trevlig ursäkt till att träffa varandra, haha. Skoja bara. Men det är ju tradition att gå ner till majbrasan osv.
 
Maj 2012: Månaden då allt börjar sjunka in att jag ska iväg. Det var även då solen kikade fram och jag blev genast på positivare humör! Den här månaden började jag verkligen förstå vad det är som hänt och händer i mitt liv.
 
 
 JAG ÄR FAKTISKT GANSKA NÖJD MED ÅRET. Träffade många nya människor, vänner; hade fina upplevelser, lite speciella upplevelser. Och dessa äventyr fortsätter bara :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback