Mi habitación

I Spanien | 25 Jan, 2015 kl 18:32
Tänkte visa lite hur mitt rum ser ut här. Det här är självklart taget innan jag packat upp alla mina grejer, när jag först flyttade in. Nu har jag datorn, ett par böcker och pennor på bordet. Själva byrån har jag också flyttat till en annan vägg för att få känslan av ett större rum. Jag trivs så bra i detta rum. Det har allt jag behöver: utrymme, ett bord, spegel y ya está. Det är inte stort, överdrivet fint men det är mitt rum, som jag bott och kommer bo i hela mitt år här i Barcelona.
 
Vi bor på 10:e våningen och i området Sant Martí, vilket är en bit utanför 'centrum' men ändå i själva Barcelona. Det är rätt skönt här, aldrig folk som protesterar eller är ute hela nätterna, nej, här är det lugnt och skönt. Från den här lägenheten är det bara 2 minuter till C.C. Diagonal Mar och 5-10 minuter till stranden. Nu är det dags att plugga lite till! 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback