No todo que brilla es oro

I Spanien | 15 Jan, 2015 kl 21:34
Buenas noches.
Har precis kommit hem efter en träff med nya vänner från skolan! Efter det så gick jag direkt till mataffären. De säger att det ska regna imorgon och vi ska ha klass ute. Haha, så jag har köpt en regnponcho :D Jag ska försöka hinna ta kort på den imorgon på morgonen hahaha, de hade inte den i vitt så jag har köpt den i svart. Kommer se läskig ut, hahah vad rolig jag kommer känna mig. 
Ni ska ju bara se hur spanjorerna reagerar här när det är regn. Alla längs huskanten, vissa stannar till och med upp och står på plats där och "väntar ut" regnet. Då ska ni bara veta vilka blickar man får när man struntar i det och går mitt i gatan. Å andra sidan, när det regnar här, så regnar det liksom häftigt. Det är inte alls som i Sverige. Så poncho - it is!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback