Nothing looks as good as healthy feels

Träning/Fitness | 17 Aug, 2012 kl 21:46
Vilken härlig dag! Började dagen med att vakna upp, fylla i CSN blanketterna till Spanien och drog sedan direkt till stan. Har haft träning idag. Ingen riktigt träning, utan en av de äldre tränarna öppnade upp och vi fick träna själva. Ropade dit en killkompis som också går Muay Thai, som precis kommit hem från sin långa semester i Malaga, Spanien. Det var roligt att träffa han igen och det kändes bra att träna. Men min kondition var inte på topp efter mitt uppehåll på 1,5 vecka. Ni ska i alla fall se träningslokalen tänkte jag, så tog lite bilder idag.
 


Det är verkligen en lokal jag kommer sakna ♥ Perfekt utrymme, de trevligaste och mest peppande människor och bästa tränaren/tränarna (för mig finns det två, Fredrik i första hand och sedan Daniel) Ååh. Inget kommer ersätta de bra minnen och vänner jag fått här :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback