Present överraskning

Outfits/Mode/Shopping | 15 Aug, 2012 kl 18:13

 Som ni redan vet kommer jag vara borta i 10 månader och jag kommer inte fira några födelsedagar med mina nuvarande vänner eller familj. Så idag när vi var och shoppade, så tänkte jag på min barndomsvän. Vi är bästa vänner och jag kan prata allt med henne än idag. Idag bråkar vi inget alls men vi kan säga vad vi tycker till varande, hon är en av de bästa och trognaste vänner jag lärt känna i hela mitt liv. Så Sara, om du ser detta innan du kommer hit idag/imorgon, så ska du veta att en överraskning väntar på dig ♥ En lite tidigt födelsedagspresent, även om 10:e september är om ungefär en månad. Love you!

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback