Say the words as soon as you're ready for it

Innan Spanien | 14 Aug, 2012 kl 18:31


Sitter och funderar på vad jag ska ta itu med härnäst gällande Spanien. Egentligen är det enda jag har kvar är CSN. Det har jag inte fixat än. Men de sa på IPK att vi kunde  ta det lugnt med det, fixa det sista månaden eller så. Nu är det ju sista månaden, haha. Jag borde nog fixa det väldigt snart. Väldigt väldigt snart. Annars är resten kirrat! Min underbara vän Magdalena ♥ följer med mig ner till Madrid och vi ska bo på hotell i 3 dagar innan vi skiljs åt, hon tillbaka till Sverige och jag till Valladolid, mitt nya hem. Åh, jag längtar ihjäl mig! Mer om detaljerna på själva resan dit kan jag skriva om i ett annat inlägg ;)

 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback