38 grader och jag klagar inte ett dugg, kära vänner och fiender

Träning/Fitness | 03 Jul, 2012 kl 14:38
Hola amigos :) Idag gick jag upp väldigt sent (tjugo över åtta) och fick lite smått panik att vi inte kommer hinna fånga dagen. Ack så fel jag hade. Mami och jag åkte iväg och badade kl.10 , åt lunch ute runt ett och var hemma för en halvtimme sedan. Ville ladda upp bilder från mobilen, men av någon anledning går det ej :/ I alla fall så har jag det riktigt bra just nu, hemma och chillar i skuggan men ska till gymmet lite senare. JAPP, jag gymmar varje varje dag. Inte varje dag jag egentligen orkar, men då har jag några starka motivationer som får mig att pallra mig ner dit ;) När jag kommer tillbaka till Sverige (nästa vecka) så ska jag ladda upp en massa bilder :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback