Sunny days keep me alive

Allmänt | 18 Jul, 2012 kl 23:05
Ursäktar för dålig uppdatering men har varit upptagen med lite annat. Men nu minsann är det dags för en massa bilder! Jag hade det otroligt bra i Slovakien - om ni känner mig personligen så vet ni att jag är överlycklig i värmen. Även om det är 40 grader och man stekt och luften är kvav, så älskar jag det. Varje gång jag och mamma gick ut ur lägenhetsporten (som för övrigt är väldigt sval jämfört med värmen utanför huset), så säger jag alltid "Åh vad varmt och skönt!" när jag kan höra mamma muttra något i stil med "vad varmt det är...". Det enda smånegativa med varmt väder 24/7 är att det kan bli lite svårt att sova på natten. Men det samma, sova kan man göra när man dör ;)

Fika på Budapest flygplats, terminal 2 haha, i väntan på transport
Åt mycket hallon, nästan varje morgon, mmhmm yummi!

Stack till gymmet varje dag för att sparka säck och gymma :)
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback