Yo te voy a llevar conmigo

Allmänt | 19 Jul, 2012 kl 00:04
Kväll och jag sitter och brainstormar. Förvånande? Nä. Har hittat en relativ bra lösning till min resa till España, por fin. ;Men en pusselbit saknas. När allt är klart, så ska jag boka & berätta för er min geniala plan! För att anlända ensam till Madrid sent sent på kvällen does NOT seem like a good idea. Under 18 är jag också, så checka in på hotell kan jag ju glömma, haha ... så länge inte min geniala plan går igenom, för då blir jag överlycklig. :D
 
Men nu ska jag sova and you guys should too. De säger att sova kan man göra när man dör, men nä, jag gillar faktiskt vara pigg om dagarna och vakna tidigt. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback