I wanna be up there, I wanna do that

Träning/Fitness | 24 Jun, 2012 kl 14:23
 
 
En sak jag aldrig lyckats få bukt med, är att hålla igång när det kommer ett avbrott. Som nu på sommaren; jag har varit riktigt duktig och gått på alla inofficiella träningar som jag har haft tid för. Men nu ska jag ju åka iväg till utlandet i 3 hela veckor. Måste hålla igång. Ska nog köpa ett gymkort för en månad där nere och träna så i några veckor, så när jag kommer tillbaka kan jag fortfarande. Den här gången tänker jag inte låta det rinna bort från mina händer, jag som tränat så hååårt, 4 ggr i veckan. Det är inte likt mig, men jag började älska det, mer än någon annan sport. Muay Thai ♥
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback