Ever blazin, ever blazin, girl

Allmänt | 30 Jun, 2012 kl 17:35
Yuhoo mates :) Är i Slovakien nu och bloggar endast genom mobilen vilket betyder minimalt med inlägg dessa två veckor, men men. Ska göra mitt bästa! Har kommit in i en Sean Paul period med 4 låtar; Head in the zone, head to toe, ever blazin och ill take you there. Om ni känner till dem så vet ni energin i låtarna. Jag är riktigt glad här, i denna otroliga värme (det ska bli 40 grader i helgen!!) och jag gymmar every single day. Klarar mig bra faktiskt i varma länder; dricker tillräckligt med vatten, så dåligt mår jag aldrig av värmen iallafall haha.

Anyhow, var och tränade idag också, har redan varit ute i trädgården och arbetat. Hoppas jag fick lite färg ;)

Until next tiiiiiime

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback