No me lo digas, demuestramelo

Åsikter & Tankar | 13 Jun, 2012 kl 22:57
Nåja, dagen har varit fulländad faktiskt. Just nu sitter jag och dunkar lite spansk musik och är allmänt taggad inför Spanien. De har fortfarande inte hört av sig från IPK, men deadlinen var ju på fredag, så jag får la vänta. Var till skolan idag också och tänkte fixa studieuppehålls-pappret för att studera utomlands ett år. Givetvis var inte rektorn där, men ja ja, fredag förmiddag ska jag återkomma dit också.

Åh vad jag tycker om livet. Och fina vänner. Och solsken. Och att springa. Och att äta jordgubbar med grädde. Och att ha ensam-tid. Och att få sms från oväntade personer. Och tusen saker till.

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback