Home, sweet home

Allmänt | 20 Maj, 2012 kl 19:25
Galet! Nu är jag hemma från träningen. Fy sjutton vad bra jag mår efteråt. I always do. Trots blåmärkena jag har på mina armbågar. Men det är bra, jag är stolt att jag härdas. Kom hem för 40 minuter sedan. Så tänkte jag, bra, 20 minuter kvar tills jag har tvätttid. Jag äter lite, sätter mig framför datorn och när pulsen gått ner så vill jag inte ens gå ner och tvätta. Men what's a girl to do, om hon vill ha något att ha på sig imorgon? Jag har köpt riktigt fina saker i Örebro, ska ta bild på det snart, så får ni nog se imorgon! :D

Dagens låt att slappna av till;  Yo te esperaré - Cali y El Dandee
Leta upp den på youtube, ta den som är från 2012. Så skön låt, min bästa vän visade den för mig igår.

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback