Hur informationsmötet gick!

Allmänt | 28 Maj, 2012 kl 21:27
Dålig uppdatering, I know. Men har varit busy, as I always am. Alla klagar på det. Alla förutom mina närmaste, för dem är de enda jag ens gör tid för, haha. I feel awful, I really do, men vad tusan - I got work to do!

Informationsmötet var helt okej, kanske åker upp bilder senare. Kul att träffa de som jobbar på organisationen också. Så mötet ägde rum på Norra Latin, vilket jag givetvis trodde var en restaurang, eftersom de sa att de skulle bjuda på frukost och lunch, haha, logik logik. Visade sig vara en jättesofistikerad skola. Finfin skola säger jag bara, kolla nedan!
 
Supereleganta unisex-toaletter också, haha!
 
Haha justja, skulle man börja 3:an på gymnasiet i höst, skulle man (enligt systemet) gå Bachillerato 2. Men förmodligen så flyttar dem alla ner till Bachillerato 1, för att vi inte kan spanska så djupgående, hehe. Menmen, vi får la se hur det blir. Galet, jag kan inte förstå någonting. Jag kan inte inse det än. Klart det sitter i mig, när alla i klassen pratar om nästa år och frågar runt "Vad valde du till 3:an??" och frågar mig också, så säger jag "Jag är ju inte här nästa år?" Verkar inte ha gått in för dem heller. Haha.
Trackback