Orsa Björnpark

Allmänt | 22 Maj, 2012 kl 20:56
Sådäraja! Nu lyckades jag. Jag har inte en särskilt ny mobil, har en Sony Ericsson, så kanske därför kablarna krånglade. Dessutom har jag bara 5 mp kamera, så förvänta er inte några systemkamera-bilder. Även om det var några från klassen som tog med sig det. Jag tog ju också med mig en bra kamera, fast digital - såklart jag inte använde den. Tyckte det var jobbigt att bära runt på det och mobil och tröja, haha!
Anyway, vi fick se tvätt-äkta björnar och tigrar och leoparder och allt möjligt. Isbjörn som badade. Åh. Sådana här utflykter är faktiskt roliga. Eller så är det bara jag som har kris, jag brukar inte gilla dem. Men dem är faktiskt roliga. Kul hade vi. Det var jättebra väder också, gick i linne & jeans. (Synd att man inte hade shorts idag, kunde blivit lite brun! ;) )
 
Trackback