Smärta är svaghet som lämnar kroppen

Allmänt | 23 Maj, 2012 kl 09:51
Jag vakanade precis upp och insåg hur otroligt ----- ont i fötterna jag har. Inte av sparkar eller någonting sådant, utan alla SKAVSÅR jag har. Hahahaha, INTE okej. Blöder också eftersom de torkade bakom hälen när jag hade hälsen böjd. När jag sträckte ut det så sprack det. Härligt. Skavsår, jippie. Vi får bara hoppas att det försvinner lagom till fredag hehe. Skolan börjar idag 12.15 idag för mig, vi fick kompensationsledigt från miljön imorse eftersom att vi var borta hela dagen igår. Ska hoppa in i duschen nu, ser inte framemot det med alla mina skavsår, men man måste alltid ta en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs ;) (Haha tänker alltid på Glassigt med Mange Schmidt när jag säger den där frasen)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback