Cambios

I Spanien | 11 Sep, 2012 kl 12:20
Sådär ja! Nu var det avklarat. Siempre tengo suerte, te lo digo. Kom till skolan, en stor kö till receptionen. Attans också, tänkte jag där. Stod i kön i 5 minuter tills jag insåg att jag ändå inte visste vad kön var till för, så jag gick till lärarnas rum & började prata med en kvinna jag tyckte såg väldigt snäll ut. Visade sig vara min nya engelska lärare och hon hjälpte mig att leta reda på rektorn (som för övrigt ändå inte hade tid idag...) men sa att hon skulle säga till henne att jag kommit och är här. Allt blir bra! Bytte kläder när jag kom hem, var varken nöjd med min frisyr eller klänningen som åkte upp hela tiden...
 

Nu blir det stan, första gången utan min värdmamma. Önska mig lycka till! Tar med mig en karta, utifall att... pusspuss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback