Den som skrattar bäst, skrattar sist

Tillbaka-titt | 11 Sep, 2012 kl 00:17
Innan sommaren, i mars. Den här tjejen har nästan aldrig pratat med mig och hälsade knappt till mig i korridoren. Vi gick i samma klass. Jag kommer ihåg att en kompis visade det här till mig när det kom ut. Shit, en tjej som knappt tagit kontakt med mig, skriver allt det här om mig på sin blogg. Okej, jag lät det gå undan, brydde mig inte. Men man kommer ihåg negativa saker under en längre tid.




Idag. Fick bara sådan lust, inte för att jag vill bråka, men hon kanske lär sig något. Kritisera inte folk du inte känner. Var inte fördomsfull, för det kanske inte alls är så som det ser ut. Idag har jag äntligen nått min dröm, jag lever i Spanien och har det jättebra. Ser något annat än småstäder och byar. Bor mitt i centrum, bland ½miljon spanjorer.


 
 
 

Kommentarer
Postat av: PH

Jag är så stolt över dig. Du är stark. Äkta. Älskar dig min vän!

2012-09-11 / 23:12:43
URL: http://phelicias.blogg.se

Postat av: olivia

I'm so proud of you honey!! Tjilligt åt henne, hihi ;)

Svar: Tack älsk! :)
internationallife.blogg.se

2012-09-11 / 23:15:41
URL: http://oliviabergstrom.blogg.se


Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback