El segundo dia

I Spanien | 10 Sep, 2012 kl 22:05


Bild från idag! Idag har jag inte varit superpigg, men har ändå gått runt i Valladolid med min värdmamma. Hon säger att det bor en halv miljon människor i denna stad, kan du tänka dig? Jag trivs så bra. Folket, musiken på gatorna, alla olika ljud, liv. Imorgon måste jag gå upp lite tidigare för att skriva in mig på skolan som börjar på torsdag. Jag är så glad. Börjar lära mig gatorna lite, även fast det känns som 100 stycken. Det är det säkert också haha! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag bor hos min faste :)
Lycka till i morgon! Det kommer säkert gå jättebra! Spanjorer brukar vara så öppna också :)

2012-09-10 / 23:19:33
URL: http://Www.annamarracaroline.tumBlr.com


Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback