Geografía y economica de empresa

I Spanien | 14 Sep, 2012 kl 20:32
Så idag var åtminstone halva dagen seriös. Jag var i skolan hela dagen, vi fick våra scheman 9.10 (Notera att vi börjar 8.15) så jag har fått reda på vilka lektioner jag kommer ha och när. Geografía gick ganska bra, bara det att eleverna fick gå fram till tavlan och rita upp Spanien själva och sätta provinserna, olika floder, städer osv. Shit, det var då jag insåg att Spanien är mycket mer än jag vet om. Vet ju givetvis hur Spanien ser ut och vart kända städer är på ett ungefär, men de hade verkligen djupgående förhör. Floder, jag kommer inte ens ihåg floder i Sverige, det pluggade vi i 4:an haha...
 
Economia de empresa. Apsvårt att förstå... men jag försöker verkligen hehe. Tur att jag har mina snälla klasskompisar ♥ Sergio, Carla, Alba och de andra ♥ Haha, om ni undrar varför jag är så kärleksfull mot dem just nu är för att idag behövde jag veeeerkligen och "pudra näsan" under en lektion (hade druckit jättemycket vatten under dagen) så jag bad Alba och Carla följa med mig. Okej, så det finns 5 bås att gå in på, jag väljer det andra; stänger dörren och låser. Låset funkade inte, så jag struntade i att låsa (det var ju ändå bara vi där)... när jag lägger ner väskan på golvet ser jag att det inte finns några toalettpapper, så jag tänker byta bås. Tror ni jag kommer UT? NEEEJ FÖR DÖRREN GÅR I BAKLÅS, HAHAHAHAHAHAHAH
 
 
I alla fall, det gäller att aldrig få panik. Tjejerna hämtade proffshjälp, 2 manliga stora lärare ahhahaha som smashade in dörren medan jag stod och hade panik och började skrika "AYUDAME AYUDAME!!!" hahahahahaha minnesrik dag. När vi hade återvänt till klassrummet hade läraren redan kommit och vi hade missat en hel del hahahaha... Jag är så duktig på att få vänner hahaha vi hade oss ett gott skratt i alla fall :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback