Morgon-inlägg

Allmänt | 14 Sep, 2012 kl 07:34
Godmorgon alla pigga! Vilket tydligen inte gäller alla haha. Har stått på benen sen 6.30 imorse och varit tyst som en mus i både badrummet och köket. Men när jag sen ville ta mitt te från mikron så plingade mikron. Ni vet hur mikron plingar? Aah, exakt så... tror ni inte min värdmamma kommer till köket (till synes väldigt pigg) och frågar mig om jag vet vad klockan är, varför jag är vaken så tidigt? Eheheh, bra jobbat Valeria, bra jobbat. Får vara ännu tystare imorgon :$
 
Okej, så igår var min första skoldag. Hur beskriver man den? Vi hade presentation och sen så blev det kaos. För det första hade dem inte med mig på presentationen (kanske för att jag glömt marticularme? hahaha, första strike) sen sa dem nått om plan B och att vi skulle kolla på film fram tills 11, då vi får rast en timme. Tror ni inte dem sätter oss nere i ett rum och mörklägger rummet för att filmen ska synas? 1. Hade redan sett filmen, Blues Brothers, inte direkt min favorit 2. Det var mörkt i rummet och en tidig morgon, behövs nånting mer sägas? Hälften av klassen sov och andra hälften pratade så högt att lärarna fick säga till dem flera gånger, haha
 
Efter rasten så var det presentation igen men sen inget seriöst. Ganska chill och trevlig dag. Vi spenderade sista timmen att sitta ute vid basketbollplanen och spela kort tillsammans. Lärde känna nya folk, a ver om jag kan deras namn idag... Luismi, Alba, Carla, Silvia, Sergio, Beatriz, Ester... umm... och typ 10 till. Trevligt folk, te lo digo :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback