When I was low, you were there for me

I Spanien | 14 Sep, 2012 kl 15:58
Det är skönt att sluta 14.00 varje dag, vet ni det? Jag känner att jag hinner med så mycket mer nu. Det vet jag, eftersom jag har mycket tid över till att göra ingenting. Elin har inte tid för att träffas och det är tråkigt att gå runt själv på stan. Kanske tar en sväng till den där parken själv idag ee?

Hade två riktigt lektioner idag; geografía y economia de empresa. Jag förstod hela geografi lektionen. Dock, fast än jag lyssnade, så förstod jag inget av economia de empresa. Om jag bara visste vad empresa betyder, så hade jag nog förstått ännu mer... ja ja, idag blir det att köpa skrivböcker och plugga på min spanska ee :D

PUSSAR OCH KRAMAR !!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kämpa på! Fatta hur mycket spanska du kommer kunna efter att ha gått ett år i en spans skola! Det kommer bli lättare och lättare :)

2012-09-15 / 17:10:36
URL: http://www.annamarracaroline.tumblr.com


Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback