Zara Woman

I Spanien | 12 Sep, 2012 kl 23:06
 
Idag var jag och min värdmamma ute på jakt efter parfym åt mig idag. Och frukt och lite kvällsmat, men det struntsamma. Hon älskar att gå i affärer, vilket är tur för mig nu i början ;) Jag tänkte nöja mig med en bodysplash med mango-doft men hon tyckte jag skulle ha något mer elegant... så hon drog mig till Zara! De hade extrapris på dessa två, som man fick i ett paket för 7,95€. 
 
Imorgon är det min första skoldag gott folk !! Lite nervös är jag, att spanskan inte räcker till. Men det kommer bli så bra så! Jag längtar faktiskt. Och mitt läge är så perfekt, jag går ut från lägenheten, gör en u-sväng och sen är det en rak gata och man är framme vid min skola. Jättenära, jag är väldigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Bea, tänkte att det kanske skulle vara kul att höra något ifrån Svedala. Thaiboxningen har kört igång för fulla muggar, nya medlemmar som får känna på gudomlig träningsvärk. Jag tittar in ibland och rapporterar lite hemifrån, ha det så bra i skolan// Marie

2012-09-13 / 10:01:18


Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback