Resan är inte slut här

Tillbaka-titt | 02 Maj, 2013 kl 23:15
Long time no see. Det är så många som undrar vad som hände, ibland gör jag det också. Jag kanske skriver ett inlägg om det senare, men till er som inte redan vet, är jag tillbaka i Sverige för länge sedan. Kanske jag gjorde fel, kanske jag gjorde rätt. Inget att grubbla över, för att åka hem igen från mitt utbytesår så tidigt, gjorde att jag fick 100 goda saker i gengäld. Så känns det faktiskt. Att det inte riktigt var rätt tid i mitt liv för att bo där och att mitt hjärta skulle gå itu av att bo där i ett helt år, trivas som sjutton och sedan behöva åka hem och vänta ytterligare några år, för att kunna bo där igen, den gången på riktigt. 
 
Det går inte en dag utan att jag tänker på Spanien. Jag åker dit igen i augusti och det ska bli underbart! Ska börja blogga aktivt igen, det kan vara så skönt att skriva av sig lite. Slänger upp en bild på mig själv!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback