Tiden bara flyger förbi

Allmänt | 04 Maj, 2013 kl 21:11
Som titeln säger... I feel bad, jag vet att jag sa att jag skulle fixa till bloggen på fredag. Men vad händer torsdag natt? Jag får ett sms av en kollega "Kan du ta mitt pass imorgon? Pleaaase". Hur kan man säga nej till ett sådant fint sms? I ♥ work. Så fredagen gick snabbt, jag slutade jobba 21.15 och det tar ett tag att gå hem igen, kanske tjugo minuter. I still ♥ work. Idag är det lördag. Vaknade upp med huvudvärk i soffan. Dagen gick ändå snabbt förbi, lagat kyckling och wok till middag. Sedan tassade jag hem till dessa två och gjorde klart vårat projektarbete.
 
 
Jag kommer ihåg att det här var en av de sista bilderna jag tog på er innan jag var redo att flytta iväg till mitt drömland. Mycket har ändrats sen dess.

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback