Under progress

Åsikter & Tankar | 02 Maj, 2013 kl 23:28
Jag såg precis allt som är kvar efter mitt utbytes"år", haha. Det ska ändra på det de kommande dagarna, jag lovar. Imorgon är det fredag, så jag kan väl ta några timmar till att fixa det snyggt här på bloggen igen. Då ska det ändras lite men jag kommer lämna kvar alla gamla inlägg och även de gamla kategorierna, för jag är så otroligt stolt och glad över att jag kom så långt, insåg att jag vill ännu längre men för att komma längre, måste jag avstå nu och ge det några år. Jag är ganska otålig när det kommer till att vänta, but I work hard for it. Och när jag arbetar hårt, så glömmer jag bort att jag också väntar. För att det ska hända något måste man ju arbeta för det, man kan inte bara vänta och vänta. Jag har några visioner i mitt huvud, så stora att jag tror att jag ska sprängas snart. Den kommande veckan ska jag berätta lite om varför jag valde att åka hem, hur det känns att ta ett sådant stort beslut, vad som hände efter och varför jag låste bloggen under en så lång tid. Men tills dess, får ni vänta! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback