2013 till 2014

Tillbaka-titt | 29 Apr, 2014 kl 20:19
Hur snabbt går inte tiden? Den går snabbt när man har för roligt! När livet sedan lugnar ner sig, känner man verkligen hur högt man flygit. Det spanska citatet jag älskar "La caida es mas dolorosa cuando se ha volado alto". True, true, true, för det som förstår spanska eller gillar att googla. Så, vad har Valeria gjort under denna långa tidsperiod? Mycket, mina kära vänner, mycket. 
 
Augusti 2013,
åkte till Barcelona för att umgås med min vännina och hennes vänner
 




 
 
September 2013,
rivit och renoverat min egna lägenhet. Resultatet blev fantastic!
 
 
2013 oktober,
åkt till Spanien på privata angelägenheter, denna gång Alicante
 
 
2013 November - December
jobbat järnet. Dag in, dag ut. 
 
 
 
2014 Nyår och dagen efter
då jag faktiskt jobbade 6 på morgonen, inventering. 
 



Lagomt pigg tjej, redo för jobbet 6.00 dagen efter nyår!
 
2014 Januari,
åkte till Gran Canaria
 
 
...och här är vi idag. Samma liv. Jobbar stenhårt efter gymnasiet, skrapa ihop mina pengar. Lägenheten är klarrenoverad i varenda litet hörn. Precis som jag vill ha det. Jag tycker det är hur mysigt som helst här, men ingenting slår att resa runt i världen. Och att sedan komma tillbaka till sitt hem.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback