A priceless work of art - exactly what you are

Allmänt | 28 Aug, 2014 kl 20:18
 
Känner lite på sådant här humör just nu. Glad, busig, livlig. Kom nyss från te-affären och innan dess hade jag varit på stranden med min väninna Anna och hennes väninna. Så roligt med nytt folk, nya historier, nya diskussioner, andra perspektiv, nya skratt. Det känns som det var så otroligt länge sedan jag var så genomlycklig och en längre tid. Lately, nothing can get to me. Imorgon ska vi iväg på Clase en vivo med skolan, vilket betyder utflykt. Eller ja, direkt översatt lektion utomhus. Vi skulle gå in i någon kyrka (hoo-hoo undra vilken, förmodligen La Sagrada Familia) Så ikväll ska jag packa ner lite diverse saker i min skolväska, sedan ska jag faktiskt packa ner lite saker i mina resväskor (ska flytta två våningar upp) och sedan laga lite god kvällsmat. Ja, spanjorerna äter middag väldigt sent. Men det passar mig! Senare ikväll ska jag skriva ett till inlägg angående hälsa, träning och nyttig mat. Förmodligen blir det mer mot midnatt. Hörs då!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback