Dress to impress

I Spanien | 26 Aug, 2014 kl 10:30
Bild från igår
 
Igår var det kursstart. Weey. Det gick faktiskt jättebra, men kunde inte blogga när jag kom hem, för så fort jag klev ut från skolbyggnaden fick jag migrän. Ni vet, man ser suddigt, huvudet dunkar, alla lukter blir plötsligt hundra gånger starkare och ljuset är din värsta fiende. 
 
Vi skulle ha lektion från 11.30-13.00, rast en timme, sedan en lektion 14.00-15.30. Vad får vi höra på första lektionen? Att de har glömt att skriva in att vi måste ha 1,5 timmes informationsmöte också, för oss nya. Och detta, direkt efter lektionen. Så istället för att sluta och vara hemma runt 16, så kom jag hem 18, med migrän i bagaget. Allt, tack vare att jag bara hade räknat med en kort stund i skolan = bara lite frukt med mig. Sååå viktigt att dricka och äta rätt när det är så varmt. 
 
Lärarna på IS BCN är riktigt duktiga och pedagogiska! Det gillar jag väldigt mycket. Idag börjar jag inte förrens kl.14.

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback