Min första natt i den nya staden

I Spanien | 18 Aug, 2014 kl 21:57
 
Idag klockan 16 landade mitt plan i denna underbara stad. Barcelona. Det här momentet har jag drömt om i flera månader nu och jag har väntat, kämpat och slitet för det. Jag var sprallig hela morgonen och så otroligt glad, och allt har gått så bra. Resan gick superbra, att hitta till boendet gick superbra, och så har det gått bra med mina privata värdar hittills. Vill egentligen inte riktigt gå och lägga mig, vill egentligen gå ut och ta en promenad för jag hör hur livligt det är där, 8 våningar ner på vår gata. Småbarn som skojar och stojjar. Föräldrar som ropar på dem. Trafik som ständigt är i rörelse.
 
Jag har försökt ladda upp en massa bilder från idag, men internet här är inte det starkaste eller snabbaste, så vi får ta det någon annan dag! Nu är det dags för mig att tvätta av sminket, och sedan gå och lägga mig med ett stort leende på läpparna. 

Godnatt Barcelona.♥
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback