Palmer. PALMER. ♥

I Spanien | 19 Aug, 2014 kl 22:40
(Om ni tittar riktigt nogranna ser ni Hilton Hotel Diagonal Mar, hihi)
 
 
God kväll!
Idag har jag hunnit med hur mycket som helst. Gjorde en liten checklista imorse, som bestod av 3 små saker, man vill ju inte börja med världens jäkla lista att beta av liksom. Jag uppfyllde två av tre, men hann inte med den sista eftersom jag låg på stranden hur länge som helst. 

Imorse var det inte alls så soligt så jag tvekade på om jag alls kunde gå till stranden (trots värmen i luften), men runt 10 började det skina starkt. Tyvärr har jag inga bilder från stranden, med tanke på att jag är ensam och man har ingen kontroll över sakerna när man väl är i havet och badar (vilket jag gör mycket, älskade havsvatten ♥)

Efter det har jag varit in 3-4 gånger på vårt stora shoppingcenter, som är väldigt väldigt nära. Lucky me! Dessutom har jag fixat ett nytt nummer, ett spansk. Spanjorer är så taskiga med internet, det är jättefå telefonabonnemang/telefonkort som har 1GB fritt internet, de flesta ligger på 600mb. Men, jag hittade mitt till ett väldigt bra pris! Den som finner den söker. 8,95€ i månaden, motsvarar ju typ Sverige's Comviq Kompis 95kr, och det är ju inte alls illa! Nog om det. Denna dag har varit riktigt bra men imorgon ska jag försöka röra mig lite längre ut i staden. Jag har valt ett ganska avlägset område, Diagonal Mar, men samtidigt är den väldigt bra, hög standard, allt finns, nära till allt, inklusive havet vilket är ett stort plus. Hoppas morgondagen blir lika bra! Ha det bäst alla godingar där ute!

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback