Spaniens service

I Spanien | 20 Aug, 2014 kl 20:51
Man ska inte vara snabb med att döma, men jag har råkat på 4 allvarliga tjänstefel av folken som jobbar, varv 3 har varit dålig service. Hur kan man jobba i affär och inte vara service inriktad? Hur är detta ens tillåtet? (!!)

Det är ingenting jag är aktivt upprörd över, för det första så struntar jag i allt som inte ger mig glädje, men det är nästan ledsamt att se folk vara så OVILLIGA. Nog om spanjorernas taskiga service :D

Jag sitter på kanten av min säng och undrar om jag ska hitta på något eller gå och sova. Ganska trött för att inte ha gjort mycket idag, men imorgon är en ny dag, och tur är väl det! Just ja, glömde berätta, vi har fått våra skolscheman!! På måndag börjar ju skolan också!! Så kul. Längtar verkligen!! Imorgon måste jag testa ta mig till skolan för att se ungefär hur lång tid det kommer ta för mig att ta mig dit, man vill ju inte vara sen till första skoldagen liksom... ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback