Strive for progress, not for perfection

I Spanien | 22 Aug, 2014 kl 21:59
Tro det eller ej, men det spöregnar just nu, samt åskar. Blixtrarna är riktigt klara här från åttonde våningen. Jag har aldrig varit rädd för åska, men jag drar gärna ur alla kontakter från eluttagen när det börjar, haha. Jag var på gymmet tillslut! När jag kom dit var det BARA män över allt, i alla åldrar. Sånt där man helst vill slippa, samma sak var det ju i hemstaden där de tillslut byggde en egen tjejavdelning. Jag tycker nämnligen det är lite jobbigt när man får blickar från killar man aldrig sett förut, som tittar uppifrån ner och antingen så ser dem sliskiga ut och försöker flörta... eller så höjer de ögonbrynet och skrattar. Alla börjar ju någonstans? Jag har inte gymmet eller tränat på snart ett år, bortsett från promenader och springturer ute i naturen. Men det gör inget, för när jag har mina hörlurar i, med bra musik, så går allt så bra så, jag glömmer bort alla i rummet. När jag sedan skulle gå efter cirka 1 timme, så ser jag att plötsligt strömmar det in tjejer. Jag tror de flesta var på något slags pass. Det vill jag också vara med på! Men först vill jag bara lära mig lite mer spanska så att jag kan alla konstiga gym-termer. Nu ska jag dock vila upp alla mina urpumpade muskler.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback