Upptäckten

I Spanien | 23 Aug, 2014 kl 20:25
 
Vet ni vad det här är? Om ja, varför har ni inte sagt något?! Trodde att tjejkompisar delade skönhetstips till varandra. Känns som världens upptäckt, en sådan här penna har jag drömt om länge. Man doppar "kanten" (som på bilden är instängd under locket till vänster, samt har 3 back-ups i locket till höger) i lite aceton, den sugs upp och sen kan man lätt komma åt under nagel och vid sidan där man kletat. Vips, så är det borta! Tänk dig alla gånger du försökt måla dina naglar knallröda och de blir verkligen perfekta, förutom... ja, dem där små små klickarna bredvid. Well, no more! 
 
Naglarna har jag inte fixat själv, dem fixade jag i vårat C.C. Diagonal Mar, och salongen heter LAKA och är i mitten av shoppingcentret. Fransk manikyr och de gjorde dom väldigt bra kan jag säga! Detta är en sak jag lovade mig själv när jag sa upp mig från mitt jobb, att jag skulle göra. När man jobbar med mat, så får man nämnligen inte ha lackade naglar alls, så nästan två år utan nagellack. Vet ni hur bra det känns att ha fräscha naglar igen?!! Jag är så glad. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback