HOY: ARTE ESPÑOL

I Spanien | 13 Nov, 2014 kl 14:00
 
Finn fem fel. Den första är ganska obvious... (ja, att läraren tar sig tid att rita detta på tavlan.) (..och att dessutom, om han faktiskt måste göra det, så kan han väl åtminstone stava rätt.) (..och ja, han är från Argentina, vilket betyder att han kan spanska hundra procent.)
 
 
OKEJ, inga sura miner här inte! :D Idag skulle vi ha presentation på ett arbete vi haft, men kom bara så långt som att fyra personer fick redovisa, sedan hann man inge mer. Alla var så duktiga på sina presentationer! Jag blir en av dem som får göra sin redovisning nästa torsdag. Vilket också är rätt bra, för jag fick lite idéer till min presentation som jag vill lägga på!

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback