Hagamos un trato

I Spanien | 22 Okt, 2014 kl 20:17
Cielo, hagamos un trato
Habla conmigo y yo te escucharé.
Confia en mi y yo también te diré mis secretos.
 
Apoyate en mi y te enseñaré que lo puedes.
Te doy un poco de mi y me cuidas.
 
Haré tus días más divertidos, y tu me harás sentir segura por las noches.
Estaré a tu lado cada paso que harás, si me prometes todos los días de tu vida.
 
Aceptame tal y como soy, porque te acepto tal y como eres.
 

När läraren får för sig att vi ska skriva en kärleksdikt. Idéen var att vi skulle göra en "deal" mellan varandra i dikten. Gör du det här så gör jag det här, om du gör det här kommer jag göra det här, osv. Sånt här tycker jag är jättesvårt, för antingen kommer det ingenting eller så rinner mina känslor ut utan hejd. Denna lilla dikt är verkligen en frampressad en, haha! Dessutom rättade inte vår lärare så mycket, så har ingen aning om det är helt korrekt skrivet. Men, eftersom hela klassen redan hört denna känslosamma dikt, så kan väl ni också få ta del av det... ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback