Hay errores que no se equivocan

Allmänt | 28 Okt, 2014 kl 23:17
God kväll, alla goa!
Det har varit en dålig uppdatering, men det kommer bättras. Lite stressigt just nu bara. I skolan har vi hållt på med 'Novela negras' där vi ska skriva en novell som inneåller mysterium och läskiga saker. Jättekul men har varit lite svårare att arbeta då alla haft sitt förra veckan! Det går, så jag ska inte klaga :)
 
Denna fredag ska vi resa till Girona på klassresa. Jag vet inte alls mycket om staden, men det ska bli intressant! Funderar faktiskt på att börja förbereda mig för det innan, så man har någon aning om vad de pratar om, haha. Men så kommer man ju också på att det finns ett arbeta som jag HELT glömt bort om, som ska redovisas SNART. Jag önskar jag visste vad jag menar med 'snart' men hittar inte redovisningsdatumet NÅGONSTANS. Panik? Ja. Dumt? Ja. Oplanerat? Ja. Men inte gråta över spilld mjölk här inte...! Hahahah, det bästa för mig nu vore att bara lägga mig och sova, vilket är precis det jag ska göra! Buenas noches a todos

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback