Quédate con quien nunca tiene excusas

Allmänt | 24 Okt, 2014 kl 09:44
God morgon alla glada! Idag har vi startat morgonen med en fruktsallad, yoghurt och lite te. Mysigt, speciellt när man har hela lägenheten för sig själv och resten av mina rumskamrater är i skolan! Jag hoppas att vi snart går och tar en crossaint och dricker kaffe som igår, det är så gott. Solen skiner och vi ska ta oss ner till stranden för mamma ska kunna ta avsked från värmen och havet. Imorgon åker hon hem tidigt på morgonen :( så vi ska njuta av dagen! Igår gick vi genom Las Ramblas, vi gick en sväng på maknaden, jag visade henne min skola, katedralen och en hel del andra intressanta ställen. Nu ska jag fortsätta umgås med mamma den sista dagen, men försöker uppdatera så gott det går! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback