Kommande inlägg!

Allmänt | 23 Sep, 2014 kl 02:37
Nu är det väldigt sent men idag har min inspiration gått från noll till hundra. Allt är så underbart plötsligt. Och tusen idéer flyger runt i mitt huvud och jag står där under dem, och ibland är dem så många att jag kan inte hoppa och ta ner alla för att det känns för mycket, men nu står jag och plockar ner ena efter andra och jag får dem bli sanna. Det kan vara allt från att äta en viss sak ute, till att besöka ett visst ställe, till att göra slut med en dålig relation, till att... Ja, ni fattar väl. Så de kommande inläggen kommer vara om...
 
  • Bra/Dåliga saker som är generella i Spanien. Allt inte bara saker som jag upplevt, utan som även de andra svenska studerande också märkt.
  • Hur mina dagar ser ut. Varför jag inte hinner uppdatera så mycket som jag vill. Tro det eller ej, men lever varje minut och sitter inte alls lika mycket framför datorn här som man ibland gjorde i Sverige.
  • Min personliga lilla bucket list som är endast för Barcelona. Hehe, ja, jag har en sådan. 
  • Vad som har ändrats i mitt liv efter jag valde att plugga här. Ibland är ett miljöbyte allt som behövs. Man kan inte springa från sina problem, men ett miljöbyte kan ändra något stort i ens själ. Jag är inte rädd för mycket, men jag var livrädd för att lämna mitt liv jag hade (lägenhet, jobb, familj, vänner) för att plugga i utlandet.
  • En jämförelse av svenska lärare och spanska lärare. Ja, jag kan faktiskt göra denna bedömningen med tanke på att jag har gått i 3 olika spanska skolor under en längre tid. ;)

Finns det flera saker ni vill veta så är det bara att kommentera! Jag letade alltid efter spanska utbytesbloggar, men det fanns aldrig några när jag första började blogga. Nu har jag inte kollat på längre, men råkar ni hitta hit så tveka inte att fråga ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback