Underbara dagar

I Spanien | 11 Sep, 2014 kl 15:00
Hejhopp! Det var ett tag sen jag skrev här, men det kan bero på att jag är i full fart med att vara ute och ha roligt. Hoppas allt är bra med er, mina kära läsare :) 

Själv tog jag avsked av min första väninna här i Barcelona, Anna heter hon. Hon är från Italien och gick också en spanska kurs, men en kortare period. Egentligen skulle hon åkt förra veckan, men det blev strejk med flygen så hon stannade kvar en vecka till och njöt. Jag vart riktigt glad, eftersom förra veckan kunde vi inte alls umgås... Men igår, tog jag metron till hennes område runt 21. Hon väntade på mig vid metron, och vad glad hon var!! Jag blev så glad själv, för där stod hon med världens leende och skuttandes. Så ska jag också börja välkomna folk när jag hämtar upp dem!
 
Anna till vänster och Dominika till höger
 

Det blev en superbra kväll med en till tjejkompis, Dominika. Plus de som Anna bodde hos och hennes kompisar. Så vi var 6 st människor i en liten, liten lägenhet. Men mycket skratt och prat! Det var så sorligt att säga hejdå till henne, men när jag reser till Italien någon dag, ska jag definitivt svänga förbi staden där hon bor.
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback