100%

Allmänt | 08 Jan, 2015 kl 18:38
 
Idag har jag hunnit med att packa upp väskorna, duscha, köpa mat, laga denna otroligt goda och nyttiga maträtt och springa runt på stan. Reor överallt. Och jag har inte ett dugg lust att köpa något, jag vill bara njuta av stranden, den klarblåa himlen, solen och alla människor runt om mig här. Jag vill lägga mina pengar på nyttig mat, en massage ibland, hyran och de nödvändiga sakerna man behöver i vardagen, inte så mycket mer. Känns mer eller mindre som jag uppnått nirvana (ni som vet om buddhism, om inte, läs på lite, det är intressant!) Nej, jag är inte buddhist. Men ungefär så känns det. Det enda jag faktiskt "törstar" efter, är nya intryck, nya människor, mer kunskap. Nu ska jag strax ringa till min fd rumskamrat Miriam som är påväg hit! Ska bli jätteroligt att träffa henne igen :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback