La playa

I Spanien | 11 Jan, 2015 kl 20:28
Det är inte alls lika fint som det är på sommaren, men det är ju ändå otroligt vackert. Att det bara är januari och man kan gå utan strumpbyxor under byxorna och utan tjocktröja under jackan. Tog en lång härlig promenad på stranden vid solnedgången. Idag fick jag äntligen träffa min landlord igen! Hon har kommit hem från sin semester i Sicilien, med sin man. Tror inte jag hade kunnat få en bättre. Hon bryr sig verkligen och henne litar jag på, hon litar på oss. Det är inte ytligt, om man säger så, utan den här människan är en riktigt god och snäll människa. Jag är så tacksam för det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det måste vara kul att bo på ett ställe där det inte är iskallt på vintern! :D Fast det är faktiskt rätt mysigt här hemma i Sverige också...har kommit en massa snö idag och igår :D

2015-01-11 / 21:11:48


Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback