When you think about giving up, don't

Åsikter & Tankar | 09 Jan, 2015 kl 12:47
Vaknade imorse med många tankar i huvudet. Jag kikade ut genom mitt fönster och solen skiner för fullt. Nu känns det lika overkligt som det gjorde förra gången jag anlände till Spanien för att leva här. Det känns som jag är med i någon perfekt film. Det är liksom för bra för att vara sant. Jag bara vaknar upp och är automatiskt på bra humör. Jag har en vilja att kliva upp ur sängen, trots att jag har en ledig dag. Tankar och stress om framtiden finns bara inte. Jag är verkligen här och nu. Det har jag aldrig varit förut. Det finns någon känsla i mig som är så svår att definiera, men den är positiv och den håller i sig.

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback