Oh what a wonderful day

I Spanien | 13 Sep, 2012 kl 16:59
Marie Om: Zara Woman
Hej Bea, tänkte att det kanske skulle vara kul att höra något ifrån Svedala. Thaiboxningen har kört igång för fulla muggar, nya medlemmar som får känna på gudomlig träningsvärk. Jag tittar in ibland och rapporterar lite hemifrån, ha det så bra i skolan// Marie
Svar: Vad kul att höra från Sverige! Åh, jag saknar er på träningen så! Här kostar det 40€ i månaden för att träna thaiboxning och det finns inget större intresse av det här... (förutom mitt superstora intresse då). Det är bra om du gör det! Tack så mycket :)
 
Magda Om:
Shit vad fin lägenhet!!!! :D värsta lyx! <3 pussssssss
Svar: Tycker du, hihi? Puss bästa Magda <3
 
Anonym Om:
Kan du inte berätta lite om din värdfamilj? Trivs du bra? :)
Svar: Jag trivs jättebra! Det är alltid lika interessant att få nya perspektiv på livet. Hur de lever här är inte alls det livet jag sett tidigare. Min värdfamilj består av en mamma, son och katt. Dock har sonen, Ignacio, flyttat till Madrid så han kommer hem med jämna mellanrum. Katten är gullig, har slängt in en bild på henne här nedan; hon heter Luna. Mamman trivs jag bra med. Det är ju henne jag är med mest, här i lägenheten.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback